2007/04/16

La meva habitacio

Aki una entrada nomes per a la meva habitacio:
La porta de la meva habitacio, na radiografia de les meves interioritats, que alhora es un escaner laser, quan tapropes i poses la ma al pany fa un escaneig rapid, molt rapid, de les teves interioritats, si ets jo et deixa entrar, si ets na noia tb, si ets algun amic que no tinc ganes de veure la porta es bloqueja automaticament i deixa anar una frase per un altaveu que hi ha a sota que diu: Tu, pringat! carda el camp a casa teu si no vols que el pavo que hi ha a la foto de darrere aquesta porta et rebenti la puta kara dun sol cop de puny. Apart daquest complex sistema anticapullusentrinalamevahabitacio tb destacu lestelada blanca i negre i el simbol de prohibit fumar dins lhabitacio, toti que la penya suda bastant daixo i si stan fumant i necessiten fer servir el meu ordinador entren sense cap remordiment... normalment son noies pertant el sistema de seguretat les deixa sense cap imprediment entrar a dins....


La taula, impressindible per a estudiar, amb lordinador, els altaveus per tenir sempre bona musica ambientan la casona, forces calaixos per a guardar el material, un calaix per a sobres de cafe, un calaix per a les medicines, les quals estan intactes dsd que vaig arrivar per a lagost... quan les necessiti segurament ja sauran caducat... el calaix gran es on i guardo la pilota de futbol i les bambes, la resta, bolis, fotos, llibretes, material mix barrejat per a tot arreu... la cadira amb un cubreixcadires mangat dun restaurant japones, no molt util, pero si per recordar la nit, primera nit al restaurant teriyaki, 15 eurus tot el k puguis menjar i beure.... imaginat pk vaik akavar amb aixo a kasa.... els posters per a recordar grans pelicules cada cop que entru a lhabitacio, pulp fiction i trainspotting, com no. lampada amb llum blanca, ja que les bombetes de lhabitacio son grogues i no va gaire be estudiar amb aquesta iluminacio...

banda oposada de la taula, un armariet per a guardar llibres i trastus, bandera del barsa penjada en una cantonada, senyera amb lestelada just davant de la meva cara quan estic estirat el llit, per recordar a totes les noies que dormen aqui, que amb el noi que acaven de tenir el millor sexe de la seva vida es dun pais anomenat Catalunya!, ojojjoojjooj, i no puguin oblidar-ho mai mes!
























A leskerra, larmari que queda a leskerra quan entres, inmens per a mi, com podeu veure, tinc espai per posari qualsevol cosa, i finsitot queden calaixos vuits... com podeu confirmar a la foto de la dreta, demoment encara el tinc endressat, cada cosa al seu lloc, forsa ben distribuit i optimitzat, camises a sota, calsotets i mitjons a la dreta, pantalons, jerseys i tovaioles al calaix del mig, el gran. Material per fer esport, no saprecia a la foto pero esta sota els mitjons i kalsotets. I a dalt de tot, i tink els kubrallits ke ara no faik servir, mantes que guardo, maletes.....


Armari ja mencionat avans, aqui podeu comprovar el que i tinc a dins, uns pocs llibres en catala i castella per a no oblidar aquestes llengües ja que ultimament poc les utilitzu, amb els llibres les targes VIP de les discoteques, el que significa que tinc descompte al comprar alcohol, tb aik de dir que varem obtenir aquestes targes la primera setmana que vam arrivar a nanjing, i encara estem esperant el dia que les utilitzem, per molt que et donguin descompte es extremadement car!! amb cerveses fora al karrer a 30 cenitms, faig de sobres! sota es pot mig apreciar, les 17 temporades de els simpson en 9 dvds, les 10 temporades de friends en 5 dvds, la serie Casats amb fills, npi kuans dvds, unes poques peliqules de takeshi quitano i wang kar wei, i un pilot de joks i dvds amb fotos al costat, tambe al costat daixo els llibres xinu-espanyol que de tant en tant faig servir per distreurem na mica, ja que el nivell dels llibres ja fa forsa temps que el vaig sobrepassar, mes al costat, els llibres del semestre passat, tb van be per a repassar na mica, sobre aixo podem veure les series completes en comic de Bola de drac! i arare!! lunic detall es que estan en xines, i toti no utilitzar un llenguatge molt complex ja que es per canalla de totes maneres, puc entendre al voltant del 70% dels textos, mes els dibuixos, es fa molt senzill dentendre-ho tot, divertit en moments daborriment, sobre aixo nomes kables i istories per lordinador, els altaveus, reproductor dvd.....
Darrere la porta no gaire secret, penjolls per a penjar jaketes, jerseys, toballoles, i el que tapa la gran jaketa es la foto del big man que et trenka la kara si ets un kapullu k intenta entrar dintre lhabitacio, la foto es del mr univers 2005 absolut, un noi de Taradell, per casualitat el meu tiet, la foto es un potser-calendari 2007 amb dedicatoria inclosa, "Per al meu nevod de part del teu tiet que t'estima, una abraçada de tot cor! ... i surt amb les xinetes!!" xDD Ningu passa per casa i marxa sense saber que el meu tiet va ser mr univers 2005, de fet, totes em diuen que mi assemblu....
Aixo es la meva habitacio, i ara men vaig que eh quedat amb noia ben guapeta que majudara a anar a algunes botigues a intentar que marreglin la camera de fer fotos i lordinador
Records i envieu notices vostres quan pogueu tb!!!

1 comentaris:

Blogger snekkars ha dit...

Ke passa! Sóm les putilles del sud, tio a on has comprat akest sistema, al nord aneu molt avançats!! cagum losti! aki al pueblo del sud encara no ha arribat. jejejeje

snekkars des de kunming.

ah! nosaltres tb hi tenim una representació de la terra lliure!!!!!!!

cuida't!!

9:10 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Pàgina d'inici